петък, 20 април 2012 г.

Митьо Пищова се вихри с девойка в редакция на местен вестник


Митьо Пищова записа поредната девойка в биографията си, а свалката им бе изконсумирана минути след запознанството им. За известния "плейбой" бързото развитие на ситуацията вероятно не е необичайно явление. Действието се разви по обяд в делничен ден и то в редакцията на вестник "Долина", а екипът на седмичникът стана пряк свидетел. Събитието бе документирано и с камерата на известният оператор Иван Янев - кореспондент от региона на две национални медии. Репортаж в новинарските емисии обаче няма да бъде излъчен, преди скандалната сцена да заеме мястото си в първия български безбюджетен филм, за който всъщност бе предназначена.
Филмът е по пиесата на Румен Сомов "Трябва да съм луда" и се снима благодарение на творческата лудост на екипа и съмишленици, какъвто в случая се оказа и вестник "Долина". Филмът предстои да бъде завършен и обещава да бъде изключително приятна изненада. А ето какво сподели и самият Димитър Маринов - Пищова за звездното си участие в продукцията и плановете си свързани с Казанлък:
- Кой и как ви нави да участвате във филма?
- Иван ми е приятел /Иван Янев/, а и за благото на народа всичко може.
- Какво включва това "За благото на народа"?
- Всичко без пари и от сърце и от душа - емоции и шоу.
- А благодарен ли е българския народ, оценява ли го?
- Благодарен е, защото ме обича, гласуват за мене, радват ми се, искат автографи и навсякъде съм добре приет.
- А със тази народна любов, защо не се пробвате и в политиката?
- В политиката съм се пробвал - бил съм кандидат-президент, кандидат-депутат, кандидат-кмет два пъти и спечелих доста гласове.
- И един въпрос, който често задават на момичетата по конкурсите за красота - Ако станете президент, какво ще направите за България?
- Президента нищо не може да направи, само да хвали народа си.
- Какво му липсва на нашия народ, какво трябва сам да повярва, че притежава?
- На нашия народ му липсва храна, любов, ток, парно и любовта на децата си.
- Какво още се случи в Казанлък с участието на Митьо Пищова след няколко седмици?
- В Казанлък Митьо Пищова ще докара 30 манекенки - оригинални, красиви, законни. Ще щъкат по Казанлък, а всички мъже, които са гейове ще видят хубави жени. А всички богати ще дойдат на конкурс и които са мъже, може да хванат бинго.
- Кога се очаква да станем столицата на манекенките поне за ден?
- Столица на манекенките ще бъдете 6 дни, от 30 април до 6 май. Самият конкурс ще е на 5-ти май - "Мис България Сезони" в ресторант "Казанлък". Ще има червен килим, много украса. А гостите ще влизат вътре с количка за голф. А пък на самият 6-ти май, ще изядем 10 агнета в чест на моята сватба. На 6-ти, в 2 часа аз трябва да съм в Банско - да подредим агнетата, а в 6 часа ще сключвам граждански брак в църквата. На 5-6 метра от църквата е заведението, където ще отпразнувам 6-та си поред сватба пред няколко медии - Слави, Венета Райкова, Гала и Албена Вулева.
- Това значи ли, че сте щастлив човек?
- Щастлив съм, защото народа ме обича. А и жените ме обичат много. Аз имам 3 379 жени до снощи. По-важното е да ме обича народа, защото народната любов е най-скъпа.
- Много приятели ли имате в Казанлък?
- Да, много са и благодарение на тях ще се случи едно голямо събитие - конкурсът "Мис България Сезони" - за втори път, не и за последен. Каня всички казанлъчани, ще има голям купон - всички които обичат жените, които обичат шоуто, всички които обичат да се случва нещо.
Радостина Байчева

Няма коментари:

Публикуване на коментар