петък, 6 април 2012 г.

Библиотеката събра първокласници на празник на буквите


Библиотека "Искра" събра първокласници от ОУ "Мати Болгария" на празник на буквите миналата сряда. Малчуганите от казанлъшкото училище отпразнуваха своя празник и с гордост обявиха "Аз вече съм грамотен" в детския отдел на библиотеката.
Своите познания първокласниците демонстрираха под формата на различни игри, влизаха в роли на разказвач на приказки и на приказни герои. С усмивки и веселие, драматизираха приказките "Дядо вади ряпа" и "Косе босе". С истинска гордост те рецитираха стиховете "Аз съм българче" и "Аз вече съм грамотен". С нескрита радост и вълнение преподавателите им наблюдаваха своите възпитаници.
"Гордея се с моите деца, с които ръка за ръка само за няколко месеца успяхме да покорим букварчето, да научим буквите и вече да сме грамотни." - сподели пред "Долина" преподавателката Людмила Терзиева. "Не случайно избрахме нашият празник на буквите да бъде тук - в библиотеката. Необходимо е да покажем на децата и да ги потопим в света на грамотността и да ги научим да обичат книгите и словото." - коментира още учителката на I б клас от ОУ "Мати Болгария".
Детския отдел на библиотека "Искра" посрещна малките си читатели с много вълнение и любов. Всеки първокласник получи едногодишна карта за безплатен абонамент за детския отдел на библиотеката и "Молбата на книгата".
Над 40 хиляди книжки очакват най-малките читатели в детския отдел, съобщиха от библиотека "Искра".
Яница Станчева

Няма коментари:

Публикуване на коментар