петък, 17 юни 2011 г.

Даниела Карастоянова: "Още не мога да осъзная, че това се случи"



Даниела Карастоянова избраха павелбанци за Царица Роза тази година. 18-годишната красавица е възпитаничка на СОУ "Екзарх Антим І" в паралелка предприемачество и бизнес. Въпреки че е зодия лъв, Даниела споделя, че преди всичко е изключително срамежлива. Не вярва, че е особено красива, но е щастлива, когато след избора й, непознати хора я спират с искрени поздравления за титлата й и признанията, че наистина тя е заслужавала короната.
Ето какво още сподели пред "Долина" настоящата царица на Павел баня.

- Естествено първият въпрос е - какво те накара да участваш в конкурса за "Царица Роза" на Павел баня?

- Не исках да участвам. Моите приятели обаче дълго ме убеждаваха, че трябва да се включа. Не им беше лесно да ме убедят, най-вече защото съм срамежлива и някак не ми е присъщо да изтъквам себе си по какъвто и да било начин. Едно такова внимание, каквото получават кандидатките в такъв конкурс е твърде притеснително за мен.
- За теб красотата важно качество ли е?
- Да, смятам че е важно. Но човек трябва да притежава и други качества. Красотата обаче определено е нещото, което привлича в първия момент.
- Как се чувства едно момиче на 18 години, срамежливо при това, при цялото внимание, което получава с титлата "Царица роза"?
- Наистина не очаквах да ме изберат. За мен това беше абсолютна изненада. През цялото време бях страшно притеснена не защото няма да ме изберат, а защото съм на сцената. Бях много развълнувана, когато чух името си. и мога да кажа, че вълнението продължи и в следващите дни на празника. Наистина е трудно да се опише усещането. Още не мога да осъзная, че това се случи.
- Сега чувстваш ли се по-харесвана от преди, по-известна ...?
- Да, прави ми впечатление, че много хора започнаха да ме поздравяват, да ми се усмихват. Дори докато вървя по улицата непознати ме спират за да ме поздравят. Приятно е, защото чух много хубави думи за себе си. Хората ми казваха, че съм много красива и наистина аз съм заслужавала да стана Царица Роза.
- А кой според теб е най-щастлив от твоята корона?
- Семейството ми разбира се, най-близките ми хора. Майка ми естествено, приятелят ми също.
- Тежи ли ти короната, ангажиментите свързани с нея?
- Да, отговорност е да представляваш родното си място в качеството на царица на символът му - розата. Ангажиментите ми не се изчерпват само с празника, през цялата година Царица роза има представителни функции при посещения в други градове или държави заедно с кмета на Общината. Но не бих казала, че ми тежи.
- Какви са най-важните, според теб, качества за една царица и кои свои качества ти харесваш най-много?
- Според приятелите ми съм добър човек, съпричастен. И аз наистина съм такъв човек, винаги се опитвам да помогна на другите, било то на приятели или на друг не толкова близък човек, който има нужда от помощ. Държа на приятелите си. А кое е важното качество за една царица - вероятно най-важното е отговорността.
- За какво мечтаеш, какви са плановете ти от тук нататък след края на училището?
- Планирам да продължа ученето си и смятам да кандидатствам в специалност рехабилитация в Стара Загора. Не знам обаче дали ще успея още тази година или ще изчакам следващата. Иначе, мечтата ми е да стана фризьор.
- А какъв е мъжът на мечтите ти?

- Преди всичко отговорен човек, който да се грижи за семейството си. Добър, умен.
- На кого искаш да благодариш в този момент от живота си - след избора ти за Царица Роза, след завършването на училище?
- Първо на всички, които ми гласуваха доверието и честта да бъда Царица Роза, именно аз да съм символът на празника и Павел баня цяла година. На семейството си и на приятелите си, които са до мен и винаги ме подкрепят.
Радостина Байчева

Няма коментари:

Публикуване на коментар