петък, 10 февруари 2012 г.

Очакват се имената на победителите в конкурса на "ЕВРОФУТБОЛ"


До средата на февруари трябва да станат ясни резултатите от конкурсът "Идея за бизнес" на българския букмейкър "Еврофутбол". Новаторските идеи на участниците се приемаха до края на месец януари, припомнят от централата на букмейкърската фирма. Основното предизвикателство пред кандидатите бе разработването на конкретни идеи за работа с клиенти или как те смятат да привлекат и/или да задържат играчи в пункта. Иновативните идеи трябваше да включват детайлни проекти за активни мероприятия - реклама на пункта, игри, томболи, промоции и т. н.
Кандидатстващите трябваше да представят и проект как ще изглежда бъдещия букмейкърски пункт, като за прилагане на идеите си те имаха пълната свобода по отношение предложенията за дизайн. Най-големи шансове за успех в конкурса имат решенията, необвързани със сегашния дизайн на помещенията, определиха в условията по конкурса от фирмата.
Третото изискване пред кандидатите бе да се представи финансова прогноза за период от 3 до 5 години.
Кой участник най-добре се е справил с предизвикателствата на конкурса ще стане ясно в средата на февруари, когато ще бъде обявен победителя. Той ще получи 20 000 лева за реализацията на проекта си. Усвояването на средствата ще се извърши на няколко етапа и според заложеното в съответния бизнес план. За изграждането на пункта ще бъдат отпуснати до 15 000 лева, а останалите ще се дават за подпомагане на дейността му през следващите 6 месеца. Не е изключено при по-голям брой равностойни кандидатури да бъдат определени повече победители, които да си поделят наградния фонд, коментираха още от централата на "Еврофутбол".
Стартът на конкурса "Идея за бизнес" бе даден при откриването на третото изложение за нов бизнес Франчайзинг ЕКСПО 2011 на 11.11.2011 г. В неговото популяризиране се включиха различни университети - Нов български университет, Колеж по мениджмънт, търговия и маркетинг, студентски и други организации.
"Еврофутбол" работи на франчайзингов принцип и е най-големият франчайзодател в България. Компанията съществува от 1993 г. с уникален модел за развитие на букмейкърската мрежа, собствена разработка. Днес, след 18 години, на франчайзингов принцип работят всичките над 740 букмейкърски пункта, които функционират в над 230 населени места от цялата страна.
"Еврофутбол" продължава да налага и поддържа високи стандарти в управлението на продукта и информационните технологии, а също и в оборудване, обзавеждане и оформление на мрежата. Умелото съчетаване на строгите изисквания със свободата на действие, която компанията дава на своите франчайз партньори, са в основата на постигнатите високи резултати на търговската марка "Еврофутбол".
Радостина Байчева

Няма коментари:

Публикуване на коментар