четвъртък, 21 юни 2012 г.

Камелия Милушева: "Обичам родния си град, в него има особен дух"

И тази година "Избор на Царица Роза - Павел баня" бе едно от най- коментираните събития в рамките на осмия Празник на розата и минералната вода - Павел баня 2012. С много емоции, страсти и настроение бе наситен той  по време на четирите дни от провеждането му. Преди официалното откриване обаче, миналогодишната "Роза" на Павел баня - Даниела Карастоянова,  тържествено предаде царската корона на новата Царица - Камелия Милушева. В грандиозния спектакъл, организиран от община Павел баня, със съдействието на местни спонсори и партньори, взеха участие осем претендентки за титлата. В самата кулминация на вечерта, Павел баня бе окъпана от блясъка и очарованието на младото цвете, което цяла година ще бъде представително лице на Общината.
На вашето внимание, по установена вече традиция - интервю с  "Царица Роза - Павел баня 2012"- Камелия Милушева.

- Здравей, Камелия. Поздравления за достойното представяне на конкурса. Какво бе за теб участието ти в "Избор на Царица Роза"?
- Едно незабравимо преживяване, изпълнено с много позитивни емоции и настроение.
- Ти си танцьор в Представителен фолклорен танцов ансамбъл "Детелини", гр. Павел баня. Сцената не ти е чужда, ала различно ли е усещането, когато си на нея, за да танцуваш, и когато се налага да печелиш симпатиите на публиката, както бе необходимо за конкурса?
- Разбира се, че е различно, защото, когато танцувам, аз съм част от ансамбъла и отговорността за изпълнението е обща. Но щом като се изправя сама пред публиката, знам, че вниманието пада изцяло върху мен.
- Според близките и приятелите ти, си борбен човек. На какво заложи в участието си на спектакъла?
- Определено заложих на естествеността и искреността си към публиката.
- Тази година "Избор на Царица Роза - Павел баня" претърпя известни промени. Сподели ни накратко как преминаваше една репетиция за конкурса?
- На всичките ни репетиции цареше страхотна атмосфера. Поне аз не усетих злоба или завист от страна на останалите претендентки. Разбирахме се много добре, а така подготовката ни за конкурса вървеше гладко. Искам да използвам възможността да благодаря най-искрено на нашия хореограф, г-жа Недка Кавръкова. Тя е отговорна за този страхотен спектакъл, който се получи.
- Публиката гласува доверие тази година на теб. Коя твоя отличителна черта на характера смяташ, че ти помогна да спечелиш?
- Очарованието ми.
- На сцената всички претендентки презентираха накратко себе си. Но разкажи ни нещо повече за теб. Коя е всъщност Камелия Милушева?
- Обичам да чета книги. Харесвам фантастичните романи. В свободното си време обичам да се забавлявам с приятели. Смятам, че те са най-скъпото нещо за един човек и затова ги ценя. За себе си мисля, че съм амбициозен човек, който е наясно с желанията си.
- Ти живееш в Павел баня. Как изглежда родният град през твоите очи? Намираш ли го променен по един, или по друг начин?
- Обичам родния си град, защото усещам един особен дух тук. Павел баня се промени наистина много през последните години и мисля, че доказателство за това са доволните туристи, които ни посещават. Аз знам, че винаги ще завръщам в това прекрасно местенце.
- Вече повече от седмица след коронясването, как възприемаш онова, което ти се случи?
- Като възможност да докажа сама на себе си, че мога да успявам и в друга област, която не е свързана пряко със стремежите ми за професионална реализация.
- Оттук нататък какво ти предстои? С какво желаеш да се занимаваш? В коя сфера се виждаш преуспял човек?
- Смятам да кандидатствам в Университета за национално и световно стопанство в професионалното направление Икономика и бизнес. Аз съм възпитаник на Търговската гимназия "Княз Симеон Търновски", гр. Стара Загора и икономиката като специалност не ми е чужда. Точно в тази сфера се виждам преуспял човек след 10 години.
- Вярна ли си на максимата, че амбициозен ли е човек, всички врати се разтварят пред него?
- Аз винаги съм постигала поставените си цели, като съм влагала голяма доза амбиция и мисля, че това ми е помагало страшно много.
- И за финал, няколко думи към близки, приятели, познати и жителите на Павел баня?
- Искам да пожелая на всички едно незабравимо лято, каквото, надявам се, че ще  бъде и моето. Нека не забравят да ценят хубавите моменти с любимите хора.
Румен Скрински

Няма коментари:

Публикуване на коментар