петък, 25 февруари 2011 г.

ИЗВЪН ОФИЦИАЛНИТЕ ХРОНИКИ


/Фейсбук-дискусия - разсъждения по картинка/*

Данаил Парнаров: сбъркан е ракурса, а втория план е абсолютно непрофесионално избран... а може би и умишлено, ако се тълкува, че Апостола диша във врата на Бойко!?!... което пък е исторически дилетантска теза... а беееееееееееее, сбъркана работа, откъдето и да я погледнеш...А дали е кощунствена??? - кой, кой да ти каже, а и смееш ли да попиташ някого, пък и кой ли ще ти отговори - Божидар Димитров например...
Радост Байчева: Не просто АЗ, а АЗ, който ви държа под око и само чакам да кихнете, та да ви се разсърдя!
Antonia Draganova: Ами сбъркана е , я....историята гърбом, книгите гърбом, Апостола също..."Държавата - това съм Аз"!
Antonia Draganova: Снимката бе част от изложбата "Фотографска академия гостува на Казанлък" през март 2004 и си спомням, че тогава ми направи доста силно впечатление, но въобще не съм предполагала, че 7 години по-късно ще има такава смазваща сила...
Яница Станчева: Лелееееееее, дано не ме е зърнал, че тази седмица се скъсах от кихане ..
Няма такава държава, няма такава ченгеджиница ...
Antonia Draganova: Яни, ако позволиш да редактирам цитата, ще махна местоимението за признак "такава" и ще напиша "Няма държава". Територия с население...
Antonia Draganova: Йови, спомняш ли си онзи стар виц, в който се разказваше как на едно партийно събрание, партийният секретар се изправил и рекъл: "Другари Партията разпореди: утре всички трябва да се обесим!". Настъпило коленопреклонно мълчание...Само някъде в тъмния край на залата някаква си немощна и разтреперана ръчица се вдигнала и редови партиен член поискал разрешение да зададе въпрос. "Другарю партиен секретар, Партията ли ще осигури въжетата или сами ще си ги носим?"............

... повече - четете в "Долина"

Няма коментари:

Публикуване на коментар