петък, 4 юни 2010 г.

Вестник "Долина" попита:

"Хайде сега Честно да ни отговорите - по-добре е да излъжете или е по-добре да ви лъжат?"


Илияна Димова: Първото може да ти докара инсулт, като те хванат, а второто - инфаркт, като ги хванеш... Кое ли е по-добре?

Антония Генчева: Предпочитам да не лъжа и да не ме лъжат…

Валя Койчева: Лъжата не е отговор! Вид измъкване от най-страшния враг - въпросът!

Емил Лазаров: Може да послъже човек, ....държавата!

Деница Михайлова: Нито едно от двете, по-добре е да не се лъжем!

Недко Марианов: Предпочитам да излъжа, отколкото да бъда лъган.
Яница Станчева: Може би не сме единствените, които размишляваме на тема като ЛЪЖАТА. Може би всеки от нас си прави равносметки - колко е лъган и колко е лъгал. Май еднакво ни боли и от двете!
„Хората са безутешни, когато ги лъжат врагове или ги предават приятели, но нерядко изпитват удоволствие, когато лъжат или предават сами себе си." е казал Ларошфуко.

Станчо Станчев: Отговорът не е еднозначен! Има случаи, когато е по-добре да излъжеш, отколкото да кажеш истината и съответно да Ви излъжат, отколкото да Ви кажат истината.

Димитър Ташков: Учителят Дънов учи: Хората правят ДОБРО или ЗЛО когато не е време нито за едното, нито за другото.

Румен Сомов: Ако кажа, че е по добре да ме лъжат, сигурно ще излъжа! Ама щом вече сте ме излъгали с тази анкета ще ви излъжа и аз!

Димитър Карпачев: Хората лъжат....защото така им е по-лесно, защото са страхливи. Днес все по-рядко се срещат смели човеци, дори в такива дребни неща като да казват истината или дори да се оженят. Да те лъжат...мъжете с достойнство мразят лъжата и не им е приятно. Дебелокожите - им е все едно. А на жените....на тя винаги им е приятно да ги лъжат...стига да е .....с финес.

Радостина Байчева: В търсенето на истината са паднали много жертви - все свестни хора. То затова генетичния материал на тая планета е лош - защото за популацията са допринасяли онези, дето са нямали морални дилеми и филосовски търсения!

Николай Маринов: Добре е да лъжа, когато е благородна лъжата, когато ще доведе до нещо добро. И не се сърдя когато ме лъжат, когато също лъжата ще доведе до нещо добро, когато е от хора, които ми мислят доброто и държат на мен истински.

Георги Дриев: „ Въпросът е двустранен, защото … не обичам да лъжа, за да не ме лъжат и мен!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар