петък, 2 септември 2011 г.

Като не става ни с хубавото, ни с лошото, да го ударим на молба!?


На вниманието на служителите, управителите и собствениците на Автогара Казанлък

Уважаеми дами и господа, скъпи ми съграждани ангажирани под една или друга форма с обслужването на казанлъшката Автогара, много мислих, как точно да подходя към темата. Не само защото е добре, когато пишейки по една и съща тема, да го правиш в различни форми, но и защото всеки път се надявам, съответната форма, да е именно тази, която ще докосне сърцата и умовете ви и ще даде реалният резултат. Та като не успях, ни с доброто, ни с лошото до сега, ще се пробвам умолително.
Моля Ви, проявете, ако не разбиране, то поне съжаление към онези, които не знаят наизуст разписанието за автобусите в ежедневната си дестинация, към онези, на които им се налага да пътуват често, но в различни посоки и имат нужда от вярна и актуална справка за желания маршрут, както и към онези, които поради някакво стечение на обстоятелствата, са попаднали в Казанлък, без роднина-пътеводител и им се ще да се ориентират, как, с какво и кога, биха могли да напуснат китния център на Долината на розите!
Аз, в качеството си на представител на медия, която безплатно, заради удобството на читателите си, реши да публикува въпросното разписание, не веднъж съм приписвала на ръка картоненото табло-разписание, което в крайна сметка, по сигнали на читатели, се е оказвало неточно или най-малко непълно. Но за щастие, картонено или не - все още го има!
Интересно е, че в сезона на летните ваканции, справка за автобусите в посока към морето, можете да направите по малко листче залепено на касата. Колко обаче е изчерпателна информацията в него е отделна тема! И нищо, че във времена, в които дори малък мобилен телефон може да се свърже със сателит и да ти покаже Земята от Космоса, не е редно, в центъра на цивилизована държава, автогарата да не е оборудвана с елементарно електронно табло!
Умолявам ви също, служителите зад касите, да не изглеждат вечно сърдити. Ние сме си свикнали, но, както се казва, все пак - нека не се излагаме пред чужденците! /Няма дори да се осмеля да моля да знаят чужди езици, в крайна сметка пък, някой да ги е канил тук тези неуки чуждоземци, като не знаят български - къде са тръгнали да щурмуват нашата географска ширина!!!/
Особено много държа, служителите зад гишето, да бъдат така добри да отговарят на въпросите ми за маршрута, който съм си избрала, когато си купувам билет. Тоест - въпросът ми не е празно нахалство, а си е напълно остойностена покупка, а мисля, че като клиент имам право да знам какво получавам срещу парите си - нали?!
Е, не че няма още какво, но на първо четене и това ми стига, за да се усмихна. Останалото /на автогарата да е чисто, с места за сядане или поне празният салон вътре да е редовно освежаван, а да не да пази в боята си споменът за социалистическите години на България/ ще си го помечтая, пък дано да се сбъдне! Моля се!
Радостина Байчева

Няма коментари:

Публикуване на коментар